Glosa_DH S1
|
KONTROLLERA PRO1 SAMTALA
FRÅGA-TILL
OBJPRO1 VAD PRO1
|
På arbetsplats |
sslc01_004.eaf |
SSLC |
Glosa_DH S2
|
VILL KURS VILL
FRÅGA-TILL
OBJPRO1 PÅKALLA-UPPMÄRKSAMHET(Jvs) VILL
|
När fick jag kontakt med teckenspråk? |
sslc01_021.eaf |
SSLC |
Glosa_DH S2
|
SJÄLVKLAR PRO1 VILL@z
FRÅGA-TILL
OBJPRO>person PEK>person BO
|
Kontakt med grannar |
sslc01_022.eaf |
SSLC |
Glosa_DH S1
|
PLATS NEJ-NEHEJ(J) KOSTA
FRÅGA-TILL
OCKSÅ FRAMTID BIDRAG
|
Döv - förening |
sslc01_043.eaf |
SSLC |
Glosa_DH S2
|
PRO1 PEK GÅ-IN(L)
FRÅGA-TILL
LYCKAS(ml) GLOSA:(KLAR) PEK
|
Fritt - hur hitta SU |
sslc01_065.eaf |
SSLC |
Glosa_DH S1
|
PROBLEM OBJPRO1 HÖRANDE@z
FRÅGA-TILL
PEK PEK KLAR
|
Arbetsplats |
sslc01_102.eaf |
SSLC |
Glosa_DH S1
|
ANNAN(ea).FL TECKNA PRO1
FRÅGA-TILL
POSS mamma@& TVUNGEN
|
När börjar du teckna? |
sslc01_141.eaf |
SSLC |
Glosa_DH S1
|
GLO SEDAN(L) PRO1
FRÅGA-TILL
FÖRÄLDRAR(L) PEK.FL FÖRLÅT
|
När börjar du teckna? |
sslc01_141.eaf |
SSLC |
Glosa_DH S1
|
POSS mamma@& TVUNGEN
FRÅGA-TILL
POSS MAMMA PRO1
|
När börjar du teckna? |
sslc01_141.eaf |
SSLC |
Glosa_DH S2
|
PEK>person MENA wtyp:
FRÅGA-TILL
POSS>person FÖRÄLDRAR(L) KANSKE
|
När börjar du teckna? |
sslc01_141.eaf |
SSLC |
Glosa_DH S2
|
FRÅGA-TILL1 OBJPRO1 VECKA-DÅTID
FRÅGA-TILL
HUR TECKENSPRÅK TITTA
|
När börjar du teckna? |
sslc01_141.eaf |
SSLC |
Glosa_DH S2
|
ÄLDRE PERSON.PL PRO1
FRÅGA-TILL
HUR FÖRR-I-TID HUR
|
Mobiltelefon |
sslc01_165.eaf |
SSLC |
Glosa_NonDH S1
|
TELEFONERA LUSTIG PEK
FRÅGA-TILL
VILL KONTAKTA PRO1@z
|
Kommunikation med hörande |
sslc01_222.eaf |
SSLC |
Glosa_DH S1
|
SKOLA ETCETERA(da) BEGE-SIG-HEM
FRÅGA-TILL
SEDAN(L) PRO1 wtyp:
|
Kommunikation med hörande |
sslc01_222.eaf |
SSLC |
Glosa_DH S1
|
GLOSA:(?) TECKNA GLOSA:(PINSAM(G))
FRÅGA-TILL
HUR KAN@z NÄR
|
Internationellt |
sslc01_223.eaf |
SSLC |
Glosa_DH S1
|
SVERIGE@en tp@& FOLK
FRÅGA-TILL
VÄG I@b SVERIGE@en
|
Internationellt |
sslc01_223.eaf |
SSLC |
Glosa_DH S1
|
OBJPRO1(7b).FL GLÖMMA VAD
FRÅGA-TILL
NÅGON KOMMUNICERA-PAPPER-PENNA@z PY
|
Internationellt |
sslc01_223.eaf |
SSLC |
Glosa_DH S1
|
ALLTID GESTIKULERA@ka PRO1
FRÅGA-TILL
VAD PEK SE|VISA
|
Internationellt |
sslc01_223.eaf |
SSLC |
Glosa_DH S1
|
PRO1 TVUNGEN PÅKALLA-UPPMÄRKSAMHET(J)
FRÅGA-TILL
NYFIKEN PÅKALLA-UPPMÄRKSAMHET(J) ITALIEN(7b)@en
|
Internationellt |
sslc01_223.eaf |
SSLC |
Glosa_DH S1
|
GÖRA PEK.FL ALLTID
FRÅGA-TILL
VAD GÖRA PEK
|
Internationellt |
sslc01_223.eaf |
SSLC |
Glosa_DH S2
|
HÖRSEL^VÅRD PEK KOMMA-DIT(Lb)
FRÅGA-TILL
VILL LÄRA-SIG TECKENSPRÅK
|
Hur börja teckenspråk |
sslc01_241.eaf |
SSLC |
Glosa_DH S1
|
DÖV(L) PERSON.FL@kl PEK
FRÅGA-TILL
HUR PEK HÖRA
|
Hur börja teckenspråk |
sslc01_241.eaf |
SSLC |
Glosa_DH S1
|
VARA SÅ PU@g
FRÅGA-TILL
GLOSA:(?) KOMMUNICERA-PAPPER-PENNA PU@g
|
Arbetsplats |
sslc01_242.eaf |
SSLC |
Glosa_DH S1
|
PU@g EN PEK
FRÅGA-TILL
PRO1 HUR SEDAN(L)
|
Idrott |
sslc01_243.eaf |
SSLC |
Glosa_DH S1
|
NU@b PEK SDUR@b@en
FRÅGA-TILL
PRO1 SOM INUTI
|
Idrott |
sslc01_243.eaf |
SSLC |
Glosa_DH S1
|
IN@b PI PEK
FRÅGA-TILL
TYCKA BRA.GRAD VARA|PEK
|
Idrott |
sslc01_243.eaf |
SSLC |
Glosa_DH S1
|
NU@b PEK PRO1
FRÅGA-TILL
HUR PEK TYCKA
|
Dövidrottsspel |
sslc01_244.eaf |
SSLC |
Glosa_DH S1
|
DÅLIG VAD PRO1
FRÅGA-TILL
PEK ORDFÖRANDE SDI@b@en
|
Dövidrottsspel |
sslc01_244.eaf |
SSLC |
Glosa_DH S2
|
VAD PU@g PRO1
FRÅGA-TILL
VAD PERF DÖV(L)^FÖRENING
|
Dövförening |
sslc01_302.eaf |
SSLC |
Glosa_DH S1
|
SEDAN(L) zzz@z SYNS
FRÅGA-TILL
PEK SÄGA-TILL HUR
|
Favoritfilm |
sslc01_307.eaf |
SSLC |
Glosa_DH S2
|
VETA-INTE PRO1 PRO1
FRÅGA-TILL
MAMMA PI FÖRUT
|
Kontakt med teckenspråk |
sslc01_321.eaf |
SSLC |
Glosa_DH S1
|
PEK-STÅ-TEXT.FL FÖRÄLDRAR(L) HA
FRÅGA-TILL
PRO1 PU@g SVARA
|
Arbetsuppgifter |
sslc01_323.eaf |
SSLC |
Glosa_DH S2
|
KANSKE@z FRÅGA-TILL MYCKET
FRÅGA-TILL
MYCKET ETCETERA(L) SEDAN(L)
|
Uppväxt |
sslc01_342.eaf |
SSLC |
Glosa_DH S2
|
PU@g PU@g KANSKE@z
FRÅGA-TILL
MYCKET FRÅGA-TILL MYCKET
|
Uppväxt |
sslc01_342.eaf |
SSLC |
Glosa_DH S1
|
PRO1 VETA-INTE PRO1
FRÅGA-TILL
PEK FORSKA PU@g
|
Uppväxt |
sslc01_342.eaf |
SSLC |
Glosa_DH S1
|
ANNAN(ea).FL FORSKA PERSON.FL@kl
FRÅGA-TILL
SEDAN(L) PRO1 OK@b
|
Uppväxt |
sslc01_342.eaf |
SSLC |
Glosa_DH S1
|
LÅTA-VARA SEDAN(L) PRO1
FRÅGA-TILL
ANNAN(ea).FL FORSKA PERSON.FL@kl
|
Uppväxt |
sslc01_342.eaf |
SSLC |
Glosa_DH S2
|
FÖRUT 4typ:tala VILL
FRÅGA-TILL
PU@g HEMSK TID(L)
|
Hur börjar jag med teckenspråk |
sslc01_381.eaf |
SSLC |
Glosa_DH S1
|
VARELSE-TVÅ(V)+FÖRFLYTTA@p GLOSA:(HANDFALLEN) SEDAN(L)@z
FRÅGA-TILL
EN kille@& KILLE
|
Film Plankan |
sslc02_050.eaf |
SSLC |
Glosa_DH S1
|
VARELSE(L)+FÖRFLYTTA+VARELSE(L)@p KILLE PERSON@kl@z
FRÅGA-TILL
TILL EN GATA
|
Film Plankan |
sslc02_050.eaf |
SSLC |
Glosa_DH S1
|
MAN(Jf) PEK@z PEK
FRÅGA-TILL
VAR MALTHOUSEPASSAGE@b@en VAR
|
Film Plankan |
sslc02_091.eaf |
SSLC |
Glosa_DH S1
|
TITTA-PÅ SEDAN(L)@z MAMMA
FRÅGA-TILL
PÅKALLA-UPPMÄRKSAMHET@g FÅ PRO1
|
Snögubben |
sslc02_148.eaf |
SSLC |
Glosa_DH S2
|
PU@g tp@& PEK
FRÅGA-TILL
FRU FRÅGA PEK(B)
|
Bildserier |
sslc02_190.eaf |
SSLC |
Glosa_DH S1
|
SMITA FRÅN SKÅL
FRÅGA-TILL
GRODA PAPPA FÅ
|
Var är du, grodan? |
sslc02_331.eaf |
SSLC |