Lägg till filter:
Kommaseparera för flera sökord
Vänta - sökning pågår..
Radnamn Annotering Filbeskrivning Filnamn Korpus
Glosa_DH S2
SKA TECKNA TECKNA FRÅGA PRO1 TECKNA FRÅGA
På arbetsplats sslc01_004.eaf SSLC
Glosa_DH S2
FRÅGA PRO1 TECKNA FRÅGA ELLER TECKNA SAMTALA
På arbetsplats sslc01_004.eaf SSLC
Glosa_DH S2
vara@& VARA LEDNING FRÅGA PRO1.FL MYCKET NÄRA
På arbetsplats sslc01_004.eaf SSLC
Glosa_DH S1
ÅR TA-REDA-PÅ POLITIK FRÅGA PLUS@z GLOSA:(PEK) TIDEN-GÅR(J)
Föreningsliv sslc01_023.eaf SSLC
Glosa_DH S1
ORSAK KOPPLA-IHOP INTRESSE^POLITIK FRÅGA TYCKA ROLIG PRO1
Föreningsliv sslc01_023.eaf SSLC
Glosa_DH S2
GLOSA:(PERSONTECKEN:KLIA)@pr DIREKT1 PEK FRÅGA PEK>person|PRO1 PRO1 PU@g
Fritt - husdjur sslc01_067.eaf SSLC
Glosa_DH S1
PERSREF1@pr FRÅGA VILL STÄLLA-UPP FILMA
Hur hitta fram till SU sslc01_105.eaf SSLC
Glosa_DH S1
PÅ SÄTTA-IGÅNG PEK FRÅGA KAN KNYCKA.MULTI LÅNA
Föreningsliv sslc01_161.eaf SSLC
Glosa_DH S2
TRÄNA(B) FÖRST(LL) PRO1 FRÅGA HUR LÄRA-SIG PEK
Tolk sslc01_183.eaf SSLC
Glosa_DH S2
GÅ-IN(L)1 GLOSA:(HÄLSA-TILL) PEK FRÅGA GLOSA:(KOMMA-EFTERKÄLKE) OBJPRO1 mtyp:och
Arbetsplats sslc01_203.eaf SSLC
Glosa_DH S2
mtyp:och VILL TRÄFFAS FRÅGA TECKNA-FLYT DÅ@b PEK
Arbetsplats sslc01_203.eaf SSLC
Glosa_DH S2
PEK TYCKA PERFEKT FRÅGA VAD PEK VILL
Arbetsplats sslc01_203.eaf SSLC
Glosa_DH S2
mtyp:för AVTAL(L)^PENSION@ti PRO1 FRÅGA PRO1@z JA@b PRO1
Arbetsplats sslc01_203.eaf SSLC
Glosa_DH S2
VERKLIG zzz@z KOMMA@rd FRÅGA PRO1 HANDFALLEN@ka STÅ
Arbetsplats sslc01_203.eaf SSLC
Glosa_DH S1
MÅNGA POSS1 SLÄKT FRÅGA OM@b PRO1 KAN
Roligaste minne sslc01_209.eaf SSLC
Glosa_DH S1
TID(Lb) GÅ FORT FRÅGA FÖRSÄKRING^KASSA TUR@b SKÖN
Roligaste minne sslc01_209.eaf SSLC
Glosa_DH S2
VILL GÅ NU@b FRÅGA KAN PRO1 GÅ
Roligaste minne sslc01_209.eaf SSLC
Glosa_DH S2
BÄST(J>B) GÅ-IN(L) gest FRÅGA PRO1 mtyp:ska KOMMA-DIT(Lb)@z
Roligaste minne sslc01_209.eaf SSLC
Glosa_DH S2
mtyp:ska KOMMA-DIT(Lb)@z GÅ-IN(L) FRÅGA GLOSA:(AVLÄSA) HUR MYCKET
Roligaste minne sslc01_209.eaf SSLC
Glosa_DH S2
PEK FRÅGA-TILL FRU FRÅGA PEK(B) pek(b)@hd TILL
Bildserier sslc02_190.eaf SSLC
FEEDBACK