Lägg till filter:
Kommaseparera för flera sökord
Skapa
PDF
Vänta - sökning pågår..
Radnamn | Annotering | Filbeskrivning | Filnamn | Korpus |
---|---|---|---|---|
Glosa_DH S1 |
DÅ@b PRO1 PRO1
FÖRSKOLA
PRO1 TILLSAMMANS EN
|
När fick jag kontakt med teckenspråk? | sslc01_021.eaf | SSLC |
Glosa_DH S1 |
PU@g PRO1 KOMMA-DIT(Lb)
FÖRSKOLA
PRO1 PEK ALLA
|
När fick jag kontakt med teckenspråk? | sslc01_061.eaf | SSLC |
Glosa_DH S1 |
KAMRAT PEK PERF
FÖRSKOLA
PRO1 VARFÖR PERF
|
När fick jag kontakt med teckenspråk? | sslc01_061.eaf | SSLC |
Glosa_DH S1 |
KOMMUN FÅ1 BIDRAG
FÖRSKOLA
PEK HA|INTE RÅD@b
|
När fick jag kontakt med teckenspråk? | sslc01_061.eaf | SSLC |
Glosa_DH S2 |
KOMMUNICERA SEDAN(L) EFTER
FÖRSKOLA
TRÄFFAS ANNAN(ea).FL DÖV(L)
|
När börjar du teckna? | sslc01_141.eaf | SSLC |
Glosa_DH S1 |
GRUPP KANSKE NÅGON
FÖRSKOLA
GRUPP NÅGRA TECKNA
|
När börjar du teckna? | sslc01_141.eaf | SSLC |
Glosa_DH S1 |
zzz@z BEGE-SIG-HEM TILL
FÖRSKOLA
SEDAN(L) SKOLA PRO1
|
När börjar du teckna? | sslc01_141.eaf | SSLC |
Glosa_DH S1 |
EFTER VARA VÄL@b
FÖRSKOLA
I@b ÖREBRO@en SEDAN(L)
|
När börjar du teckna? | sslc01_141.eaf | SSLC |
Glosa_DH S2 |
MENA FAMILJ tp@&
FÖRSKOLA
PF@g SEDAN(L) HEMMA
|
Kommunikation med hörande | sslc01_222.eaf | SSLC |
Glosa_NonDH S1 |
FÄRDIG MÄTT(J) mätt@hd
FÖRSKOLA
BOJ-PEK(L) GLOSA:(?) POSS1
|
Kommunikation med hörande | sslc01_222.eaf | SSLC |
Glosa_DH S1 |
DÖV(L) KOMPIS TRÄFFAS
FÖRSKOLA
BEGE-SIG-HEM TRÄFFAS HÖRANDE
|
Kommunikation med hörande | sslc01_222.eaf | SSLC |
Glosa_DH S1 |
PEK HUR KUNGÄLV@en
FÖRSKOLA
VARA PEK>person PERSREF3@pr
|
Hur börja teckenspråk | sslc01_241.eaf | SSLC |
Glosa_DH S1 |
PRO1 PEK SKOLA
FÖRSKOLA
VAR PEK PEK-PLATS-DÄR
|
Hur börja teckenspråk | sslc01_241.eaf | SSLC |
Glosa_DH S1 |
BÄST(B) PEK-PLATS-DÄR PERSREF2@pr
FÖRSKOLA
PEK>person PERSREF2@pr PERSREF2@pr
|
Hur börja teckenspråk | sslc01_241.eaf | SSLC |
Glosa_DH S2 |
JA@ub STÄMMA(J) PEK>person/PEK
FÖRSKOLA
STÄMMA(J) PEK>person/PEK MEN
|
Skolgång | sslc01_284.eaf | SSLC |
Glosa_DH S2 |
TILL FLYTTA-UT MÖLNDAL@en
FÖRSKOLA
PEK FLERA DÖV(L)
|
Kontakt med teckenspråk | sslc01_321.eaf | SSLC |
Glosa_DH S2 |
FÖRESLÅ PEK BEORDRA-GÅ-DIT
FÖRSKOLA
I@b VAR^BERG@en FINNAS
|
Kontakt med teckenspråk | sslc01_321.eaf | SSLC |
Glosa_DH S2 |
MAMMA PEK FINNAS
FÖRSKOLA
VARA PEK SOM(S)
|
Kontakt med teckenspråk | sslc01_321.eaf | SSLC |
Glosa_DH S2 |
FYRA ÅR@b PRO1
FÖRSKOLA
PU@g PRO1 UNDER
|
Kontakt med teckenspråk | sslc01_321.eaf | SSLC |
Glosa_DH S1 |
SEDAN(L) PRO1 INTEGRERA
FÖRSKOLA
ÄPPEL^BO@en I@b SKÖVDE(G)@en
|
Kontakt med teckenspråk | sslc01_321.eaf | SSLC |
Glosa_DH S1 |
DÅ@b PEK SKICKA(O)
FÖRSKOLA
INUTI LID^KÖPING@en VETA(L)|VAR
|
Uppväxt | sslc01_342.eaf | SSLC |
Glosa_DH S1 |
BÄTTRE(J>B) JA@ub INUTI
FÖRSKOLA
PEK SKA TECKNA_GESTIKULERA_TECKNA
|
Hur börjar jag med teckenspråk | sslc01_381.eaf | SSLC |
Glosa_DH S1 |
PI-JASÅ VAR
FÖRSKOLA
PEK>person VAR I@b
|
Hur börjar jag med teckenspråk | sslc01_381.eaf | SSLC |
Glosa_DH S1 |
PEK PRO1 SAMMA
FÖRSKOLA
PEK FÖLJAS-ÅT I@b
|
Hur börjar jag med teckenspråk | sslc01_381.eaf | SSLC |
Glosa_DH S2 |
TID-UNGEFÄR KONSTIG KONTRASTERA
FÖRSKOLA
PEK TECKNA JA@ub
|
Hur börjar jag med teckenspråk | sslc01_381.eaf | SSLC |
Glosa_DH S2 |
GLOSA:(?) KONSTIG PRO1
FÖRSKOLA
FRI^PLAN@en EN FRÖKEN@uppr
|
Hur börjar jag med teckenspråk | sslc01_381.eaf | SSLC |
Glosa_DH S2 |
TECKNA-FLYT MER PU@g
FÖRSKOLA
fri@& FRI@b^PLAN@en FRIDHEMSPLAN@b@en
|
Hur börjar jag med teckenspråk | sslc01_381.eaf | SSLC |
Glosa_DH S1 |
PEK ORDNING+EN STOCKHOLM@en
FÖRSKOLA
NÄSTA-I-TUR UPPSALA@en FLYTTA-UT
|
Hur börjar jag med teckenspråk | sslc01_381.eaf | SSLC |
Glosa_DH S2 |
PEK.FL PRO1-TVÅ SAMMA
FÖRSKOLA
PERSREF1@pr ANNAN(ea).FL PEK.FL
|
Oral undervisning | sslc01_402.eaf | SSLC |
Glosa_DH S2 |
PEK.MULTI HA BARN
FÖRSKOLA
GRUPP PEK TECKNA
|
Oral undervisning | sslc01_402.eaf | SSLC |