Glosa_DH S2
|
PEK TOPPEN PEK
FÖRKLARA
tp@& PRO1 GLÖMMA
|
När fick jag kontakt med teckenspråk? |
sslc01_061.eaf |
SSLC |
Glosa_DH S2
|
HONUNG HUR PEK
FÖRKLARA
FÄRDIG ALLA PRO1
|
När fick jag kontakt med teckenspråk? |
sslc01_061.eaf |
SSLC |
Glosa_DH S2
|
BI PEK-BANSTRÄCKA@z FÄRDIG
FÖRKLARA
PEK PEK ENTITET(7v)+RÖRELSE+ENTITET(L)@p
|
När fick jag kontakt med teckenspråk? |
sslc01_061.eaf |
SSLC |
Glosa_DH S2
|
PEK lära-ut@& BRA
FÖRKLARA
PRO1 PEK PEK>långf
|
När fick jag kontakt med teckenspråk? |
sslc01_061.eaf |
SSLC |
Glosa_DH S2
|
GREPPHÅLLA(AA) GLOSA:(GESTIKULERA@ka) GLOSA:PLACERA-HIT(A)
FÖRKLARA
GREPP(H)+HANTERA@p PEK SKRIVA
|
Fritt - hur hitta SU |
sslc01_065.eaf |
SSLC |
Glosa_DH S2
|
SKRIVA LISTA(5) BRA
FÖRKLARA
PEK OK@b FÄRDIG
|
Fritt - hur hitta SU |
sslc01_065.eaf |
SSLC |
Glosa_DH S1
|
FÖRSTÅ|INTE MENA GLOSA:(PEK(5b))
FÖRKLARA
TECKNA JASÅ GLOSA:NICKA
|
Familj |
sslc01_101.eaf |
SSLC |
Glosa_DH S2
|
bjuda-in@hd GLOSA:(TIDEN-GÅR) LÄRA-UT
FÖRKLARA
HUR GLOSA:(PS) GLOSA:DRA-SIG-UR
|
Föreningsliv |
sslc01_161.eaf |
SSLC |
Glosa_DH S2
|
POSS1 VÄXA-UPP EGENTLIGEN
FÖRKLARA
STÅ-UT-MED@z UNGE JÄVLAR
|
Idrottsaktiviteter |
sslc01_162.eaf |
SSLC |
Glosa_DH S2
|
FÅGEL(7v) FLYGA(J) tp@&
FÖRKLARA
TECKNA PEK OMÖJLIG
|
Tv-program |
sslc01_166.eaf |
SSLC |
Glosa_DH S2
|
EN-TILL FÖRKLARA GLOSA:(FÖRFLYTTA-HIT(L))
FÖRKLARA
DÅ@b PEK GLAD
|
Arbetsplats |
sslc01_203.eaf |
SSLC |
Glosa_DH S2
|
PRO1 HJÄLPA EN-TILL
FÖRKLARA
GLOSA:(FÖRFLYTTA-HIT(L)) FÖRKLARA DÅ@b
|
Arbetsplats |
sslc01_203.eaf |
SSLC |
Glosa_DH S2
|
SÅ-ATT-SÄGA ELLER GLOSA:(FOKUSERA)
FÖRKLARA
INTE MEN Å@b
|
Kommunikation med hörande |
sslc01_222.eaf |
SSLC |
Glosa_DH S1
|
SE|VISA OLIKA TECKNA
FÖRKLARA
VAD BETYDA ALLTID
|
Internationellt |
sslc01_223.eaf |
SSLC |
Glosa_DH S1
|
HUR PEK-TVÅ PRO1
FÖRKLARA
SPORT KÄNNA FÖRVÅNAD@ka
|
Internationellt |
sslc01_223.eaf |
SSLC |
Glosa_DH S1
|
RÖST-ANVÄNDA NEJ(N) PEK
FÖRKLARA
SÅ PRO1 PINSAM(G)
|
Hur börja teckenspråk |
sslc01_241.eaf |
SSLC |
Glosa_DH S2
|
MAMMA GLOSA:(?) LYSSNA@ka
FÖRKLARA
PU@g PAPPA PU@g
|
Hur börja teckenspråk |
sslc01_241.eaf |
SSLC |
Glosa_DH S2
|
VETA-PERF PEK PERF-NEG
FÖRKLARA
VARA NÅGON KONSTIG
|
Hur börja teckenspråk |
sslc01_241.eaf |
SSLC |
Glosa_DH S2
|
NÅGON KONSTIG PERF-NEG
FÖRKLARA
PERF-NEG PRO1 PU@g
|
Hur börja teckenspråk |
sslc01_241.eaf |
SSLC |
Glosa_DH S1
|
MENA tp@& SAMTALA
FÖRKLARA
VARFÖR@uppr HUR DETALJ
|
Arbetsplats |
sslc01_242.eaf |
SSLC |
Glosa_DH S2
|
VETA-INTE PEK PERF-NEG
FÖRKLARA
BLI(L) EFTER TÄNKA
|
Viktigaste händelse |
sslc01_246.eaf |
SSLC |
Glosa_DH S2
|
KALLA-PÅ(J) TOLK PEK
FÖRKLARA
MEN UNDER TRÄNING
|
Kommunikation med hörande |
sslc01_322.eaf |
SSLC |
Glosa_DH S2
|
PI INNEBÄRA PEK
FÖRKLARA
PRO1 PI.MULTI OK@b
|
Arbetsuppgifter |
sslc01_323.eaf |
SSLC |
Glosa_DH S1
|
SKA PARALLELL UNDERVISA
FÖRKLARA
HUR.GRAD SVENSK SKA
|
Oral undervisning |
sslc01_402.eaf |
SSLC |
Glosa_DH S2
|
LYCKAS(ml) VAD PRO1
FÖRKLARA
VARA PEK BIL
|
Gambia |
sslc01_406.eaf |
SSLC |
Glosa_DH S1
|
ÖL@b ELLER SAMTALA
FÖRKLARA
PRO1 PI-JASÅ@uppr ETCETERA(da)
|
Kul minne 2 |
sslc01_407.eaf |
SSLC |
Glosa_DH S1
|
TJEJ PEK SEDAN(L)
FÖRKLARA
PEK SA PI
|
Kul minne 2 |
sslc01_407.eaf |
SSLC |
Glosa_DH S1
|
JASÅ PI GLOSA:(?)
FÖRKLARA
SITTA VARA PEK>hand
|
Kul minne 2 |
sslc01_407.eaf |
SSLC |
Glosa_DH S1
|
PLANKA PLANKA ENTITET(J)+RÖRELSE+ENTITET(4f)@p@rd
FÖRKLARA
FÄRDIG GLOSA:(?) BEGE-SIG-IVÄG
|
Film Plankan |
sslc02_192.eaf |
SSLC |