Glosa_DH S2
|
OFTA ORSAK POSS1
FÖRÄLDRAR(J)
BÅDA HA STOR
|
När fick jag kontakt med teckenspråk? |
sslc01_021.eaf |
SSLC |
Glosa_DH S2
|
PRATA(Jv) OBJPRO BÅDA
FÖRÄLDRAR(J)
BÅDA MED RÖST
|
När fick jag kontakt med teckenspråk? |
sslc01_021.eaf |
SSLC |
Glosa_DH S2
|
SAMMA MEN OFTA
FÖRÄLDRAR(J)
BÅDA PRATA(Jv) TYDLIG(L)
|
När fick jag kontakt med teckenspråk? |
sslc01_021.eaf |
SSLC |
Glosa_DH S1
|
OBJPRO1 TECKNA-SPRÅKA POSS1
FÖRÄLDRAR(J)
PÅKALLA-UPPMÄRKSAMHET@g@z VAD PRATA(5)
|
När fick jag kontakt med teckenspråk? |
sslc01_021.eaf |
SSLC |
Glosa_DH S2
|
komma-dit(lb)@hd MEN POSS1
FÖRÄLDRAR(J)
KAN TECKNA-SPRÅKA INTE
|
Familj |
sslc01_101.eaf |
SSLC |
Glosa_DH S2
|
FÖRÄLDRAR(J) PU@g POSS1
FÖRÄLDRAR(J)
HÖRANDE JA@b MEN
|
Idrottsaktiviteter |
sslc01_162.eaf |
SSLC |
Glosa_DH S2
|
LÄRA-SIG SA|PEK SÅ
FÖRÄLDRAR(J)
PU@g POSS1 FÖRÄLDRAR(J)
|
Idrottsaktiviteter |
sslc01_162.eaf |
SSLC |
Glosa_DH S1
|
JA@b ORSAK POSS1@z
FÖRÄLDRAR(J)
PEK.FL GRUPP MEN
|
Idrottsaktiviteter |
sslc01_162.eaf |
SSLC |
Glosa_DH S1
|
FÖDD MED DÖV(L)
FÖRÄLDRAR(J)
TECKNA-FLYT MEN PEK.FL
|
Tolk |
sslc01_183.eaf |
SSLC |
Glosa_DH S2
|
PEK-PLATS-DÄR MEN POSS1
FÖRÄLDRAR(J)
KAN INTE OM@b
|
Hur kontakta med teckenspråk? |
sslc01_201.eaf |
SSLC |
Glosa_DH S1
|
FÖR OBJPRO1 ORSAK
FÖRÄLDRAR(J)
DÖV(L) SYSTER DÖV(L)
|
Hur kontakta med teckenspråk? |
sslc01_201.eaf |
SSLC |
Glosa_DH S1
|
TECKENSPRÅK ORSAK POSS1
FÖRÄLDRAR(J)
DÖV(L) OCH HA
|
Hur kontakta med teckenspråk? |
sslc01_201.eaf |
SSLC |
Glosa_DH S2
|
BEGE-SIG-HEM zzz@z UPPSALA@en
FÖRÄLDRAR(J)
PAPPA PEK tp@&
|
Scout, Minne från yrkesskola |
sslc01_204.eaf |
SSLC |
Glosa_DH S1
|
HEM BRA SKOLA
FÖRÄLDRAR(J)
DÖV(L) TVÅ SYSTER
|
Roligaste minne |
sslc01_209.eaf |
SSLC |
Glosa_DH S1
|
LÅNGT.MYCKET GÖTEBORG(8)@en PEK
FÖRÄLDRAR(J)
PEK BO NÄRA
|
Hur börja teckenspråk |
sslc01_241.eaf |
SSLC |
Glosa_DH S1
|
PU@g SEDAN(L) PEK
FÖRÄLDRAR(J)
PEK DÖV(L) PERSON.FL@kl
|
Hur börja teckenspråk |
sslc01_241.eaf |
SSLC |
Glosa_DH S1
|
POSS>person
FÖRÄLDRAR(J)
BO tp@& poss@&
|
Hur börja teckenspråk |
sslc01_241.eaf |
SSLC |
Glosa_DH S2
|
PEK tp@& POSS1
FÖRÄLDRAR(J)
PU@g CHOCKA DÅ@b
|
Hur börja teckenspråk |
sslc01_241.eaf |
SSLC |
Glosa_DH S2
|
tp@& SKIDOR^SKOLA POSS1
FÖRÄLDRAR(J)
UPPMUNTRA tp@& STAVAR
|
Idrott |
sslc01_264.eaf |
SSLC |
Glosa_DH S2
|
PEK FINNAS DÖV(L)
FÖRÄLDRAR(J)
INUTI.FL KLASS JA@ub
|
Skolgång |
sslc01_284.eaf |
SSLC |
Glosa_DH S2
|
PEK OCKSÅ PERSREF2@pr
FÖRÄLDRAR(J)
mtyp:och POSS1 FÖRÄLDRAR(J)
|
Skolgång |
sslc01_284.eaf |
SSLC |
Glosa_DH S2
|
POJKE HA DÖV(L)
FÖRÄLDRAR(J)
PEK OCKSÅ PERSREF2@pr
|
Skolgång |
sslc01_284.eaf |
SSLC |
Glosa_DH S2
|
FÖRÄLDRAR(J) mtyp:och POSS1
FÖRÄLDRAR(J)
PEK FINNAS DÖV(L)
|
Skolgång |
sslc01_284.eaf |
SSLC |
Glosa_DH S2
|
BIRKA@b LITEN(J) LÄTT
FÖRÄLDRAR(J)
TRÄNA(B) GLOSA:(?) MEN@z
|
Skolgång |
sslc01_287.eaf |
SSLC |
Glosa_DH S1
|
HÖG FEBER POSS1
FÖRÄLDRAR(J)
BESTÄMMA-SIG KOMMA-DIT(Lb) KSS@b@en
|
Kontakt med teckenspråk |
sslc01_321.eaf |
SSLC |
Glosa_DH S1
|
TECKNA VÄXA-UPP TECKNA
FÖRÄLDRAR(J)
DÖV(L) TECKNA MINNAS(5)
|
Uppväxt |
sslc01_342.eaf |
SSLC |
Glosa_DH S1
|
MUSEUM PRO1 INTRESSERAD-INTE
FÖRÄLDRAR(J)
SE PEK FÖRSTÅ(L)
|
Egen upplevelse |
sslc01_367.eaf |
SSLC |
Glosa_DH S1
|
PEK HÖRANDE PEK
FÖRÄLDRAR(J)
GLOSA:(?) BESVÄRLIG GLOSA:(?)
|
Filmfestival |
sslc01_390.eaf |
SSLC |
Glosa_DH S2
|
MEN PEK@z POSS1
FÖRÄLDRAR(J)
OFTA SAMTALA REKTOR
|
Oral undervisning |
sslc01_402.eaf |
SSLC |
Glosa_DH S2
|
PRO1 BERÄTTA POSS1
FÖRÄLDRAR(J)
PAPPA PEK@z ALLTID
|
Oral undervisning |
sslc01_402.eaf |
SSLC |
Glosa_DH S2
|
KOMMA-DIT(Lb) GLOSA:(HANDFALLEN) GREPPHÅLLA(GG)
FÖRÄLDRAR(J)
tp@& PRO1 PEK
|
Oral undervisning |
sslc01_402.eaf |
SSLC |
Glosa_DH S2
|
KONTAKT MED POSS
FÖRÄLDRAR(J)
föräldrar@hd ORSAK DÖV(L)
|
Umgås med grannar och släkt |
sslc01_403.eaf |
SSLC |
Glosa_DH S2
|
BÄTTRE(J>B) SKOLA MEN
FÖRÄLDRAR(J)
tp@& BAND@ti VIKTIG
|
Umgås med grannar och släkt |
sslc01_403.eaf |
SSLC |
Glosa_DH S2
|
PEK KÄNNA VILL
FÖRÄLDRAR(J)
SKA BEKRÄFTA OBJPRO1
|
Umgås med grannar och släkt |
sslc01_403.eaf |
SSLC |
Glosa_DH S2
|
HA MER KONTAKTA
FÖRÄLDRAR(J)
PRO1 KÄNNA LITE(7b)
|
Umgås med grannar och släkt |
sslc01_403.eaf |
SSLC |
Glosa_DH S2
|
PRO1 KOMMA-DIT(Lb) HOS
FÖRÄLDRAR(J)
PLUS HA SYSKON
|
Umgås med grannar och släkt |
sslc01_403.eaf |
SSLC |
Glosa_DH S2
|
SKOLA BETYDA TITTA-PÅ-RECIPROK
FÖRÄLDRAR(J)
PU-NEG@g MÅNGA OFTA
|
Umgås med grannar och släkt |
sslc01_403.eaf |
SSLC |
Glosa_DH S2
|
FÖRÄLDRAR(J) PEK-FYRA HÖRANDE
FÖRÄLDRAR(J)
PRO1 ALLTID VILL@rd
|
Umgås med grannar och släkt |
sslc01_403.eaf |
SSLC |
Glosa_DH S2
|
EN HA DÖV(L)
FÖRÄLDRAR(J)
PEK-FYRA HÖRANDE FÖRÄLDRAR(J)
|
Umgås med grannar och släkt |
sslc01_403.eaf |
SSLC |
Glosa_DH S2
|
PRO1 tp@& POSS1
FÖRÄLDRAR(J)
VÄN HÄLSA-PÅ(J) HÖRANDE
|
Umgås med grannar och släkt |
sslc01_403.eaf |
SSLC |
Glosa_DH S2
|
OBJPRO1 ORSAK POSS1
FÖRÄLDRAR(J)
JOBBA SKIFT FREDAG.FL
|
Umgås med grannar och släkt |
sslc01_403.eaf |
SSLC |
Glosa_DH S1
|
SNÖ(5)^GUBBE TITTA-PÅ PROVA(Vb)
FÖRÄLDRAR(J)
POSS KLÄDER DRA-PÅ-SIG-KLÄDER
|
Snögubben |
sslc02_009.eaf |
SSLC |
Glosa_DH S1
|
SKA ÄTA(A) FRUKOST
FÖRÄLDRAR(J)
GLOSA:(?) GLOSA:(?) GLOSA:(?)
|
Snögubben |
sslc02_026.eaf |
SSLC |
Glosa_DH S2
|
AVBRYTA(5) GREPP(G)+HANTERA@p FÖLJAS-ÅT@z
FÖRÄLDRAR(J)
SOMNA UPP PEK-BANSTRÄCKA
|
Var är du, grodan? |
sslc02_068.eaf |
SSLC |
Glosa_DH S2
|
FÖRFLYTTA(Vb) SMYGA FÖRFLYTTA(Vb)
FÖRÄLDRAR(J)
SOVA(S) PEK-BANSTRÄCKA UT@b
|
Var är du, grodan? |
sslc02_068.eaf |
SSLC |
Glosa_DH S2
|
FÖRFLYTTA(Vb) FRUKOST SITTA(VVb).MULTI
FÖRÄLDRAR(J)
SITTA(VVb) FÖRSTÅ-INTE(Lb) FÖRBIPASSERA(L)
|
Var är du, grodan? |
sslc02_068.eaf |
SSLC |
Glosa_DH S2
|
TV@b ALLA FAMILJ
FÖRÄLDRAR(J)
PEK>långf POJKE VARELSE(VVb)+BEFINNA@p.FL
|
Snögubben |
sslc02_087.eaf |
SSLC |
Glosa_DH S2
|
RUM PEK GÅ-IN(L)
FÖRÄLDRAR(J)
SOVA(7v) LIGGA(VV) PEK
|
Snögubben |
sslc02_087.eaf |
SSLC |
Glosa_DH S2
|
KLÄ-PÅ@z SPRINGA(G) GLOSA:(FÖRBI)
FÖRÄLDRAR(J)
FRUKOST ÄTA-GÖRA(Q) VÄNDA-SIG-OM@ka
|
Snögubben |
sslc02_168.eaf |
SSLC |
Glosa_DH S2
|
LIGGA(VV) hörande@& DÖV(L)
FÖRÄLDRAR(J)
VETA-INTE(8b) PRO1 zzz@z
|
Snögubben |
sslc02_168.eaf |
SSLC |