Glosa_DH S1
|
OBJPRO1 VÄN OMÖJLIG
FÖLJAS-ÅT
MED OBJPRO1 KOMMA-DIT(Lb)
|
Föreningsliv |
sslc01_023.eaf |
SSLC |
Glosa_DH S1
|
GLOSA:(EN) GILLA-INTE@rd FÖRFLYTTA-HIT(L)
FÖLJAS-ÅT
PEK>person GIFT PRO1
|
Föreningsliv |
sslc01_023.eaf |
SSLC |
Glosa_DH S1
|
KOMPIS IDROTTA VÄXA-UPP
FÖLJAS-ÅT
PLÖTSLIG SKILJAS-ÅT(L) TROLLHÄTTAN@en
|
Fotbollsminne |
sslc01_064.eaf |
SSLC |
Glosa_DH S2
|
PEK@z PRO1 MÅSTE
FÖLJAS-ÅT
E@b^FYRA@en E@b^FYRA@en PEK-BANSTRÄCKA
|
Fritt - hur hitta SU |
sslc01_065.eaf |
SSLC |
Glosa_DH S1
|
JA@b PRO1@z GÄRNA
FÖLJAS-ÅT
PRO1 FIXA BILJETT(B)
|
Hur hitta fram till SU |
sslc01_105.eaf |
SSLC |
Glosa_DH S2
|
PU@g JOBBIG TITTA-PÅ-RUNT
FÖLJAS-ÅT
JOBBIG JA@ub PRECIS
|
När börjar du teckna? |
sslc01_141.eaf |
SSLC |
Glosa_DH S1
|
PERF SAMTIDIG UTVECKLA@rd
FÖLJAS-ÅT
DÅ@b SEDAN(L) TILL
|
När börjar du teckna? |
sslc01_141.eaf |
SSLC |
Glosa_DH S2
|
SJÄLVKLAR OM@b SPRINGA(Vb)
FÖLJAS-ÅT
TÅG SPRINGA(Vb) ANDFÅDD@z
|
Idrottsaktiviteter |
sslc01_162.eaf |
SSLC |
Glosa_DH S2
|
LÄGENHET VARELSE(L)+FÖRFLYTTA-TILL+VARELSE(L)@p PRECIS
FÖLJAS-ÅT
MED ORDNING+EN SKOLA^DAG
|
Världskongress för döva |
sslc01_163.eaf |
SSLC |
Glosa_DH S2
|
DÖV(J)^STAD SÅ-ATT-SÄGA VILL
FÖLJAS-ÅT
MED DÅ@b KOMMA-DIT(Lb)
|
Världskongress för döva |
sslc01_163.eaf |
SSLC |
Glosa_DH S2
|
LITEN-PERSON mtyp:och FÅ1
FÖLJAS-ÅT
MED POSS DAG^HEM
|
Roligaste minne |
sslc01_209.eaf |
SSLC |
Glosa_DH S2
|
PEK NORRLAND@en PEK
FÖLJAS-ÅT
MED mtyp:på POSS1.FL
|
Roligaste minne |
sslc01_209.eaf |
SSLC |
Glosa_DH S2
|
GAMMAL(5) LITEN-PERSON PRO1
FÖLJAS-ÅT
OFTA MED POSS1
|
Kommunikation med hörande |
sslc01_222.eaf |
SSLC |
Glosa_DH S2
|
MYCKET VÄXA-UPP tp@&
FÖLJAS-ÅT
MED TILL BELGIEN@en
|
Internationellt |
sslc01_223.eaf |
SSLC |
Glosa_DH S2
|
PRATA(5)@rd PRO1 PU@g
FÖLJAS-ÅT
PEK>ringf EN PERSREF3@pr
|
Arbetsplats |
sslc01_242.eaf |
SSLC |
Glosa_DH S2
|
PEK>person OMBUD NYTT@b
FÖLJAS-ÅT
PEK.FL PI-JASÅ NÅGON
|
Idrott |
sslc01_243.eaf |
SSLC |
Glosa_DH S1
|
zzz@& PU@g PU@g
FÖLJAS-ÅT
BARN UTVECKLA ROLIG.GRAD
|
Roligaste minne |
sslc01_245.eaf |
SSLC |
Glosa_DH S2
|
idag@& JA@ub PRO1
FÖLJAS-ÅT
MED EN JA@ub
|
Föreningsliv |
sslc01_263.eaf |
SSLC |
Glosa_DH S1
|
tp@& GÖRA PRO1.FL
FÖLJAS-ÅT
SCHEMA FÖLJAS-ÅT AVKLARAD@rd
|
Idrott |
sslc01_264.eaf |
SSLC |
Glosa_DH S1
|
PRO1.FL FÖLJAS-ÅT SCHEMA
FÖLJAS-ÅT
AVKLARAD@rd MEN PEK>person
|
Idrott |
sslc01_264.eaf |
SSLC |
Glosa_DH S2
|
SKOLA NERVÖS(5b) MAMMA
FÖLJAS-ÅT
SEDAN(L) GÅ-IN(L) RUM
|
Skolgång |
sslc01_284.eaf |
SSLC |
Glosa_DH S1
|
ROLIG mtyp:du KALLA-PÅ(J)
FÖLJAS-ÅT
MED ROLIG SLALOM
|
Skolgång |
sslc01_288.eaf |
SSLC |
Glosa_DH S1
|
POSS1 SON TVUNGEN
FÖLJAS-ÅT
OBJPRO1 PRO1 SE
|
Fritt om filmen |
sslc01_292.eaf |
SSLC |
Glosa_DH S1
|
BRA KONSTRUERA BRA-PERFEKT
FÖLJAS-ÅT
BOK.PL BRA-PERFEKT BRA
|
Fritt om filmen |
sslc01_292.eaf |
SSLC |
Glosa_DH S1
|
LITE(7b) PEK-BANSTRÄCKA(J) BEHÖVA(B)|INTE
FÖLJAS-ÅT
PEK-STÅ-TEXT.FL FÖRÄLDRAR(L) HA
|
Arbetsuppgifter |
sslc01_323.eaf |
SSLC |
Glosa_DH S2
|
SAK.PL SJÄLV PEK.FL
FÖLJAS-ÅT
MED SYFTE SE|HUR
|
Arbetsuppgifter |
sslc01_323.eaf |
SSLC |
Glosa_DH S2
|
TRÄFFAS PEK^PRO DIREKT
FÖLJAS-ÅT
MED PEK.FL BETYDA
|
Utlandet 1 |
sslc01_326.eaf |
SSLC |
Glosa_DH S1
|
UTTAGA MEN FÅ
FÖLJAS-ÅT
MED PRO1 JA@ub
|
Utlandet 2 |
sslc01_327.eaf |
SSLC |
Glosa_NonDH S2
|
TUR@b PEK>person FÅ1
FÖLJAS-ÅT
MED ISTÄLLET POSS>person
|
Utlandet 2 |
sslc01_327.eaf |
SSLC |
Glosa_DH S1
|
FÖRSTÅ|INTE@rd PRO1 TECKNA
FÖLJAS-ÅT
SKRIVA.MULTI PU@g KÄNNA
|
Uppväxt |
sslc01_342.eaf |
SSLC |
Glosa_DH S2
|
DÖV(L) SA VILL
FÖLJAS-ÅT
MED BORTA-ANNAN-PLATS LITAUEN@en
|
Egen upplevelse |
sslc01_367.eaf |
SSLC |
Glosa_DH S1
|
BEGE-SIG-IVÄG PEK VILL
FÖLJAS-ÅT
PEK>hand PEK@uppr DÖV(L)
|
Egen upplevelse |
sslc01_367.eaf |
SSLC |
Glosa_NonDH S1
|
PRO1 OK@b PRO1
FÖLJAS-ÅT
GÅ PENNA FORM(7b)+UTSTRÄCKNING+FORM(7b)@p
|
Egen upplevelse |
sslc01_367.eaf |
SSLC |
Glosa_DH S2
|
FÖLJAS-ÅT MED OK@b
FÖLJAS-ÅT
MED KOM(L) KOMMA-DIT(Lb)
|
Egen upplevelse |
sslc01_367.eaf |
SSLC |
Glosa_DH S2
|
FLICKA LITEN-PERSON@kl VILL
FÖLJAS-ÅT
MED OK@b FÖLJAS-ÅT
|
Egen upplevelse |
sslc01_367.eaf |
SSLC |
Glosa_DH S2
|
TECKNA-SPRÅKA MAN(Jf) SE
FÖLJAS-ÅT
KOMMA-DIT(Lb) STAN SE
|
Egen upplevelse |
sslc01_367.eaf |
SSLC |
Glosa_DH S2
|
DÖV(L) PU@g VILL
FÖLJAS-ÅT
MED PEK-PLATS-DÄR DÖV(L)
|
Egen upplevelse |
sslc01_367.eaf |
SSLC |
Glosa_DH S1
|
SAMMA FÖRSKOLA PEK
FÖLJAS-ÅT
I@b UPPSALA@en PEK
|
Hur börjar jag med teckenspråk |
sslc01_381.eaf |
SSLC |
Glosa_DH S2
|
PEK OTROGEN PEK
FÖLJAS-ÅT
GLOSA:(PEK) GLOSA:(ÖVERTALA) FÖLJAS-ÅT
|
Själv regissör |
sslc01_389.eaf |
SSLC |
Glosa_DH S2
|
FÖLJAS-ÅT GLOSA:(PEK) GLOSA:(ÖVERTALA)
FÖLJAS-ÅT
GLOSA:(PEK) HÄNDA GLOSA:(?)
|
Själv regissör |
sslc01_389.eaf |
SSLC |
Glosa_DH S2
|
MÅNGA OFTA VILL
FÖLJAS-ÅT
OBJPRO1 KOMMA-HIT(Lb) OFTA
|
Umgås med grannar och släkt |
sslc01_403.eaf |
SSLC |
Glosa_DH S2
|
PRO1 ALLTID VILL@rd
FÖLJAS-ÅT
PRO1 HOS PRO1
|
Umgås med grannar och släkt |
sslc01_403.eaf |
SSLC |
Glosa_DH S1
|
PRO1-TVÅ ALLTID PRO1-TVÅ
FÖLJAS-ÅT
VÄXA-UPP UTE LEKA
|
Umgås med grannar och släkt |
sslc01_403.eaf |
SSLC |
Glosa_DH S1
|
ALLTID PRO1-TVÅ ALLTID
FÖLJAS-ÅT
NÄSTAN SOM SYSKON
|
Umgås med grannar och släkt |
sslc01_403.eaf |
SSLC |
Glosa_DH S1
|
SAMTALA PEK VILL
FÖLJAS-ÅT
MED PEK NEJ-NEHEJ(J)
|
Kul minne 2 |
sslc01_407.eaf |
SSLC |
Glosa_DH S1
|
PRO1 komma-dit@& PEK
FÖLJAS-ÅT
MED OK@b PRO1
|
Kul minne 2 |
sslc01_407.eaf |
SSLC |
Glosa_DH S1
|
PÅKALLA-UPPMÄRKSAMHET@z VILL PRO1
FÖLJAS-ÅT
MED KOMMA-DIT(Lb) TILL
|
Kul minne 2 |
sslc01_407.eaf |
SSLC |
Glosa_DH S1
|
OK@b LÅTA-VARA PRO1
FÖLJAS-ÅT
MED PU@g ROLIG
|
Kul minne 2 |
sslc01_407.eaf |
SSLC |
Glosa_DH S1
|
PU@g PERF VÄLJA
FÖLJAS-ÅT
MED PU@g LÅTA-VARA
|
Kul minne 2 |
sslc01_407.eaf |
SSLC |
Glosa_DH S1
|
PLATS FÖLJAS-ÅT ROLIG
FÖLJAS-ÅT
PF@g TILLBAKA VARELSE(NN)+FÖRFLYTTA@p
|
Snögubben |
sslc02_009.eaf |
SSLC |