Lägg till filter:
Kommaseparera för flera sökord
Vänta - sökning pågår..
Radnamn Annotering Filbeskrivning Filnamn Korpus
Glosa_DH S2
VARA STUDENT(B) KANSKE FÅ1 MINDRE(Jvs) TIMMAR(L) TECKENSPRÅK
På arbetsplats sslc01_004.eaf SSLC
Glosa_DH S1
PRO1 FÅ LÄRA-SIG FÅ1 FÖREBILD VIKTIG PRO1-TVÅ
När fick jag kontakt med teckenspråk? sslc01_021.eaf SSLC
Glosa_DH S2
SOM VUXEN PRO1 FÅ1 PI SJÄLV DÖV(L)
När fick jag kontakt med teckenspråk? sslc01_021.eaf SSLC
Glosa_DH S2
RÖST TECKNA SEDAN(L) FÅ1 BARN TID-FRAM-HORISONTAL TIDEN-GÅR(L)
När fick jag kontakt med teckenspråk? sslc01_021.eaf SSLC
Glosa_DH S1
MEN PRO1 HUR FÅ1 TECKENSPRÅK MINNAS(5) PRO1
När fick jag kontakt med teckenspråk? sslc01_021.eaf SSLC
Glosa_DH S1
PERSREF1@pr HUVUD(L) GLOSA:(?) FÅ1 PRO1 GE(J) PRO1
Föreningsliv sslc01_023.eaf SSLC
Glosa_DH S2
TIDEN-GÅR(J) TILL PRO1 FÅ1 BARN DÖV(L) PLUS
Föreningsliv sslc01_023.eaf SSLC
Glosa_DH S1
FÖRHANDLA PRO1 FUNDERA FÅ1 STIMULERA UMGÅS FÅ1
Föreningsliv sslc01_023.eaf SSLC
Glosa_DH S1
FÅ1 STIMULERA UMGÅS FÅ1 UTVECKLA PERSON(J)1 PI
Föreningsliv sslc01_023.eaf SSLC
Glosa_DH S1
ENSAM(L) PRO1 BEHÖVA(B) FÅ1 PRO1.FL BEHÖVA(B) SJÄLVKLAR
Föreningsliv sslc01_023.eaf SSLC
Glosa_DH S1
PEK.FL PRO1@z VILL FÅ1 STIMULERA TYCKA ROLIG
Föreningsliv sslc01_023.eaf SSLC
Glosa_DH S2
HEM^SIDA BETYDA KLICKA FÅ1 INFORMATION PEK>långf@z tp@&
Döv - förening sslc01_043.eaf SSLC
Glosa_DH S1
UNG VILL|HA GE(J) FÅ1 PY KANSKE VARA|PEK>person/PEK
Döv - förening sslc01_043.eaf SSLC
Glosa_DH S1
PRO1 MEDLEM tp@& FÅ1 VAD tp@& I@b^DAG
Döv - förening sslc01_043.eaf SSLC
Glosa_DH S1
PRO1 VARA-MED.MULTI OCKSÅ FÅ1 INFORMATION PRO1 VISSTE-INTE(8o)
Döv - Dövas dag, festival, etc. sslc01_044.eaf SSLC
Glosa_DH S1
KONTROLLERA PEK TRÄFFAS FÅ1 NY INFORMATION tp@&
Döv - Dövas dag, festival, etc. sslc01_044.eaf SSLC
Glosa_DH S1
PERF ANSÖKA KOMMUN FÅ1 BIDRAG FÖRSKOLA PEK
När fick jag kontakt med teckenspråk? sslc01_061.eaf SSLC
Glosa_DH S2
PRO1 MISSA INTE FÅ1 SMAKA PU@g tp@&
Idrottsaktiviteter sslc01_063.eaf SSLC
Glosa_DH S2
VARA-MED DELTA SÄKER FÅ1 SITTA BÄNK SITTA(Vb)
Idrottsaktiviteter sslc01_063.eaf SSLC
Glosa_DH S2
PEK PRO1 SKA FÅ1 PEK PEK VÄG^BESKRIVA(7o)
Fritt - hur hitta SU sslc01_065.eaf SSLC
Glosa_DH S2
PEK>person RUSSIN@b GODIS FÅ1 LÖN KAN TALA
När lär man sig teckna sslc01_121.eaf SSLC
Glosa_DH S2
PEK SÄGA KORT-TID(L) FÅ1 JOBB FÄRDIG SÄGA
Företag sslc01_125.eaf SSLC
Glosa_DH S2
PRECIS BLI(L) ROLIG FÅ1 SÅDAN FRÅGA-TILL1 DÅ@b
När börjar du teckna? sslc01_141.eaf SSLC
Glosa_DH S2
SEDAN(L) ETCETERA(da) wtyp: FÅ1 TILLFÄLLIG CHANS FINNAS
Föreningsliv sslc01_161.eaf SSLC
Glosa_DH S1
PEK(J)>vadben MÅSTE TRÄNA(B) FÅ1 MUSKEL BLI(L) GAMMAL(5)
Idrottsaktiviteter sslc01_162.eaf SSLC
Glosa_DH S1
HYFF PRO1 RÄDD FÅ1 LEDA-NÅGON EFTER leda-till@&
Dövas dag sslc01_164.eaf SSLC
Glosa_DH S1
BIO ORSAK PRO1 FÅ1 PRESENT^KORT FRÅN ARBETA(J)^PLATS
Tv-program sslc01_166.eaf SSLC
Glosa_DH S2
KOMMA-DIT(Lb) STOCKHOLM@en DÅ@b FÅ1 HÖRA PEK FINNAS
Föreningsliv sslc01_202.eaf SSLC
Glosa_DH S2
SEDAN(L) PRO1 BRUKA FÅ1 HA DANSA(L) FOLK^DANS(L)
Scout, Minne från yrkesskola sslc01_204.eaf SSLC
Glosa_DH S2
GÅNG.PL tp@& PRIS(8) FÅ1 OCH UTFLYKT PRO1
Scout, Minne från yrkesskola sslc01_204.eaf SSLC
Glosa_DH S2
mtyp:i VECKA PRO1 FÅ1 GÖRA TVÅ två@hd
Scout, Minne från yrkesskola sslc01_204.eaf SSLC
Glosa_DH S2
I@b ÅR@b OCKSÅ FÅ1 SE
Hobby sslc01_208.eaf SSLC
Glosa_DH S1
I@b JUNI@b KORT-TID(L) FÅ1 JOBB BLI(J) KVARSTANNA
Roligaste minne sslc01_209.eaf SSLC
Glosa_DH S2
MEN PEK mtyp:ha FÅ1 SPRAY>mun PEK GLOSA:(VARANDRA)
Roligaste minne sslc01_209.eaf SSLC
Glosa_DH S2
mtyp:hon var LITEN-PERSON mtyp:och FÅ1 FÖLJAS-ÅT MED POSS
Roligaste minne sslc01_209.eaf SSLC
Glosa_DH S2
HEMSK ELAK mtyp:och FÅ1 PRO1 LITE(7b) MAT
Roligaste minne sslc01_209.eaf SSLC
Glosa_NonDH S1
HÄLSA-PÅ(J)1 SYNS HON@b FÅ1 DÅLIG UPPLEVA PRO1
Kommunikation med hörande sslc01_222.eaf SSLC
Glosa_DH S2
TECKENSPRÅK HUR OFTA FÅ1 PRO1.FL SE SÅ-ATT-SÄGA
Kommunikation med hörande sslc01_222.eaf SSLC
Glosa_DH S2
TITTA-PÅ.FL TECKENSPRÅK GLOSA:(?) FÅ1 TECKENSPRÅK HUR OFTA
Kommunikation med hörande sslc01_222.eaf SSLC
Glosa_DH S2
PRO1 GRANNE PRO1 FÅ1 ÄTA(A) FÖRÄLDRAR(L) VAD
Kommunikation med hörande sslc01_222.eaf SSLC
Glosa_DH S2
SÄTTA-SIG LILLA@z PRO1 FÅ1 HAMBURGARE TACK FÖRÄLDRAR(L)
Kommunikation med hörande sslc01_222.eaf SSLC
Glosa_DH S2
PRO1 HA TUR@b FÅ1 BRA GRUPP DÅ@b
Kommunikation med hörande sslc01_222.eaf SSLC
Glosa_DH S2
VILKEN BAS@b^GRUPP PRO1.FL FÅ1 OCKSÅ TEX@b HÖST^S@b
Kommunikation med hörande sslc01_222.eaf SSLC
Glosa_DH S1
tp@& PI PRO1 FÅ1 OCKSÅ VETA SAK.PL
Kommunikation med hörande sslc01_222.eaf SSLC
Glosa_DH S2
VARA|PEK INTE MÅNGA FÅ1 INTE MEN SÅ-ATT-SÄGA
Internationellt sslc01_223.eaf SSLC
Glosa_DH S2
FÄRDIG wtyp: BRA FÅ1 MAT FÄRDIG VARA|PEK
Internationellt sslc01_223.eaf SSLC
Glosa_DH S2
FÖR ALLA OCH FÅ1 PRESENT FRÅN ALLTIHOP
Roligaste minne sslc01_225.eaf SSLC
Glosa_DH S2
VARA ROLIG GLOSA:(BRA-PERFEKT) FÅ1 VAD BETYDA FÖR
Roligaste minne sslc01_225.eaf SSLC
Glosa_DH S2
SEDAN(L) NÄSTA-I-TUR PEK>person FÅ1 LITEN(L)^BROR HUR POSS@z
Hur börja teckenspråk sslc01_241.eaf SSLC
Glosa_DH S2
BARA(B) SÅ-ATT-SÄGA EN|DAG FÅ1 EN TECKEN(J) EN|DAG
Arbetsplats sslc01_242.eaf SSLC
FEEDBACK