Lägg till filter:
Kommaseparera för flera sökord
Skapa
PDF
Vänta - sökning pågår..
Radnamn | Annotering | Filbeskrivning | Filnamn | Korpus |
---|---|---|---|---|
Glosa_DH S2 |
VARA STUDENT(B) KANSKE
FÅ1
MINDRE(Jvs) TIMMAR(L) TECKENSPRÅK
|
På arbetsplats | sslc01_004.eaf | SSLC |
Glosa_DH S1 |
MEN PRO1 HUR
FÅ1
TECKENSPRÅK MINNAS(5) PRO1
|
När fick jag kontakt med teckenspråk? | sslc01_021.eaf | SSLC |
Glosa_DH S1 |
PRO1 FÅ LÄRA-SIG
FÅ1
FÖREBILD VIKTIG PRO1-TVÅ
|
När fick jag kontakt med teckenspråk? | sslc01_021.eaf | SSLC |
Glosa_DH S2 |
SOM VUXEN PRO1
FÅ1
PI SJÄLV DÖV(L)
|
När fick jag kontakt med teckenspråk? | sslc01_021.eaf | SSLC |
Glosa_DH S2 |
RÖST TECKNA SEDAN(L)
FÅ1
BARN TID-FRAM-HORISONTAL TIDEN-GÅR(L)
|
När fick jag kontakt med teckenspråk? | sslc01_021.eaf | SSLC |
Glosa_DH S2 |
TIDEN-GÅR(J) TILL PRO1
FÅ1
BARN DÖV(L) PLUS
|
Föreningsliv | sslc01_023.eaf | SSLC |
Glosa_DH S1 |
FÖRHANDLA PRO1 FUNDERA
FÅ1
STIMULERA UMGÅS FÅ1
|
Föreningsliv | sslc01_023.eaf | SSLC |
Glosa_DH S1 |
FÅ1 STIMULERA UMGÅS
FÅ1
UTVECKLA PERSON(J)1 PI
|
Föreningsliv | sslc01_023.eaf | SSLC |
Glosa_DH S1 |
ENSAM(L) PRO1 BEHÖVA(B)
FÅ1
PRO1.FL BEHÖVA(B) SJÄLVKLAR
|
Föreningsliv | sslc01_023.eaf | SSLC |
Glosa_DH S1 |
PERSREF1@pr HUVUD(L) GLOSA:(?)
FÅ1
PRO1 GE(J) PRO1
|
Föreningsliv | sslc01_023.eaf | SSLC |
Glosa_DH S1 |
PEK.FL PRO1@z VILL
FÅ1
STIMULERA TYCKA ROLIG
|
Föreningsliv | sslc01_023.eaf | SSLC |
Glosa_DH S2 |
HEM^SIDA BETYDA KLICKA
FÅ1
INFORMATION PEK>långf@z tp@&
|
Döv - förening | sslc01_043.eaf | SSLC |
Glosa_DH S1 |
UNG VILL|HA GE(J)
FÅ1
PY KANSKE VARA|PEK>person/PEK
|
Döv - förening | sslc01_043.eaf | SSLC |
Glosa_DH S1 |
PRO1 MEDLEM tp@&
FÅ1
VAD tp@& I@b^DAG
|
Döv - förening | sslc01_043.eaf | SSLC |
Glosa_DH S1 |
KONTROLLERA PEK TRÄFFAS
FÅ1
NY INFORMATION tp@&
|
Döv - Dövas dag, festival, etc. | sslc01_044.eaf | SSLC |
Glosa_DH S1 |
PRO1 VARA-MED.MULTI OCKSÅ
FÅ1
INFORMATION PRO1 VISSTE-INTE(8o)
|
Döv - Dövas dag, festival, etc. | sslc01_044.eaf | SSLC |
Glosa_DH S1 |
PERF ANSÖKA KOMMUN
FÅ1
BIDRAG FÖRSKOLA PEK
|
När fick jag kontakt med teckenspråk? | sslc01_061.eaf | SSLC |
Glosa_DH S2 |
VARA-MED DELTA SÄKER
FÅ1
SITTA BÄNK SITTA(Vb)
|
Idrottsaktiviteter | sslc01_063.eaf | SSLC |
Glosa_DH S2 |
PRO1 MISSA INTE
FÅ1
SMAKA PU@g tp@&
|
Idrottsaktiviteter | sslc01_063.eaf | SSLC |
Glosa_DH S2 |
PEK PRO1 SKA
FÅ1
PEK PEK VÄG^BESKRIVA(7o)
|
Fritt - hur hitta SU | sslc01_065.eaf | SSLC |
Glosa_DH S2 |
PEK>person RUSSIN@b GODIS
FÅ1
LÖN KAN TALA
|
När lär man sig teckna | sslc01_121.eaf | SSLC |
Glosa_DH S2 |
PEK SÄGA KORT-TID(L)
FÅ1
JOBB FÄRDIG SÄGA
|
Företag | sslc01_125.eaf | SSLC |
Glosa_DH S2 |
PRECIS BLI(L) ROLIG
FÅ1
SÅDAN FRÅGA-TILL1 DÅ@b
|
När börjar du teckna? | sslc01_141.eaf | SSLC |
Glosa_DH S2 |
SEDAN(L) ETCETERA(da) wtyp:
FÅ1
TILLFÄLLIG CHANS FINNAS
|
Föreningsliv | sslc01_161.eaf | SSLC |
Glosa_DH S1 |
PEK(J)>vadben MÅSTE TRÄNA(B)
FÅ1
MUSKEL BLI(L) GAMMAL(5)
|
Idrottsaktiviteter | sslc01_162.eaf | SSLC |
Glosa_DH S1 |
HYFF PRO1 RÄDD
FÅ1
LEDA-NÅGON EFTER leda-till@&
|
Dövas dag | sslc01_164.eaf | SSLC |
Glosa_DH S1 |
BIO ORSAK PRO1
FÅ1
PRESENT^KORT FRÅN ARBETA(J)^PLATS
|
Tv-program | sslc01_166.eaf | SSLC |
Glosa_DH S2 |
GRÄS PERF TRAMPA
FÅ1
LITE(7b) FOTBOLLSPELA(Lb) BOLL
|
Stöld i Madrid | sslc01_187.eaf | SSLC |
Glosa_DH S2 |
KOMMA-DIT(Lb) STOCKHOLM@en DÅ@b
FÅ1
HÖRA PEK FINNAS
|
Föreningsliv | sslc01_202.eaf | SSLC |
Glosa_DH S2 |
SEDAN(L) PRO1 BRUKA
FÅ1
HA DANSA(L) FOLK^DANS(L)
|
Scout, Minne från yrkesskola | sslc01_204.eaf | SSLC |
Glosa_DH S2 |
GÅNG.PL tp@& PRIS(8)
FÅ1
OCH UTFLYKT PRO1
|
Scout, Minne från yrkesskola | sslc01_204.eaf | SSLC |
Glosa_DH S2 |
mtyp:i VECKA PRO1
FÅ1
GÖRA TVÅ två@hd
|
Scout, Minne från yrkesskola | sslc01_204.eaf | SSLC |
Glosa_DH S2 |
I@b ÅR@b OCKSÅ
FÅ1
SE
|
Hobby | sslc01_208.eaf | SSLC |
Glosa_DH S1 |
I@b JUNI@b KORT-TID(L)
FÅ1
JOBB BLI(J) KVARSTANNA
|
Roligaste minne | sslc01_209.eaf | SSLC |
Glosa_DH S2 |
HEMSK ELAK mtyp:och
FÅ1
PRO1 LITE(7b) MAT
|
Roligaste minne | sslc01_209.eaf | SSLC |
Glosa_DH S2 |
MEN PEK mtyp:ha
FÅ1
SPRAY>mun PEK GLOSA:(VARANDRA)
|
Roligaste minne | sslc01_209.eaf | SSLC |
Glosa_DH S2 |
mtyp:hon var LITEN-PERSON mtyp:och
FÅ1
FÖLJAS-ÅT MED POSS
|
Roligaste minne | sslc01_209.eaf | SSLC |
Glosa_DH S2 |
TECKENSPRÅK HUR OFTA
FÅ1
PRO1.FL SE SÅ-ATT-SÄGA
|
Kommunikation med hörande | sslc01_222.eaf | SSLC |
Glosa_DH S1 |
tp@& PI PRO1
FÅ1
OCKSÅ VETA SAK.PL
|
Kommunikation med hörande | sslc01_222.eaf | SSLC |
Glosa_DH S2 |
VILKEN BAS@b^GRUPP PRO1.FL
FÅ1
OCKSÅ TEX@b HÖST^S@b
|
Kommunikation med hörande | sslc01_222.eaf | SSLC |
Glosa_DH S2 |
PRO1 HA TUR@b
FÅ1
BRA GRUPP DÅ@b
|
Kommunikation med hörande | sslc01_222.eaf | SSLC |
Glosa_DH S2 |
SÄTTA-SIG LILLA@z PRO1
FÅ1
HAMBURGARE TACK FÖRÄLDRAR(L)
|
Kommunikation med hörande | sslc01_222.eaf | SSLC |
Glosa_DH S2 |
PRO1 GRANNE PRO1
FÅ1
ÄTA(A) FÖRÄLDRAR(L) VAD
|
Kommunikation med hörande | sslc01_222.eaf | SSLC |
Glosa_DH S2 |
TITTA-PÅ.FL TECKENSPRÅK GLOSA:(?)
FÅ1
TECKENSPRÅK HUR OFTA
|
Kommunikation med hörande | sslc01_222.eaf | SSLC |
Glosa_NonDH S1 |
HÄLSA-PÅ(J)1 SYNS HON@b
FÅ1
DÅLIG UPPLEVA PRO1
|
Kommunikation med hörande | sslc01_222.eaf | SSLC |
Glosa_DH S2 |
VARA|PEK INTE MÅNGA
FÅ1
INTE MEN SÅ-ATT-SÄGA
|
Internationellt | sslc01_223.eaf | SSLC |
Glosa_DH S2 |
FÄRDIG wtyp: BRA
FÅ1
MAT FÄRDIG VARA|PEK
|
Internationellt | sslc01_223.eaf | SSLC |
Glosa_DH S2 |
VARA ROLIG GLOSA:(BRA-PERFEKT)
FÅ1
VAD BETYDA FÖR
|
Roligaste minne | sslc01_225.eaf | SSLC |
Glosa_DH S2 |
FÖR ALLA OCH
FÅ1
PRESENT FRÅN ALLTIHOP
|
Roligaste minne | sslc01_225.eaf | SSLC |
Glosa_DH S2 |
SEDAN(L) NÄSTA-I-TUR PEK>person
FÅ1
LITEN(L)^BROR HUR POSS@z
|
Hur börja teckenspråk | sslc01_241.eaf | SSLC |