Glosa_DH S1
|
PRO1 GLOSA:(MER) HA
EN-ENDA
BARN HA|INTE SYSKON
|
När fick jag kontakt med teckenspråk? |
sslc01_021.eaf |
SSLC |
Glosa_DH S1
|
PU@g ALLA MEN
EN-ENDA
PEK>person ÅR-DÅTID+EN ÅR-DÅTID+EN
|
Föreningsliv |
sslc01_023.eaf |
SSLC |
Glosa_DH S1
|
ÅTTIO^SJU@tal MEN@z PRO1
EN-ENDA
målsättning@& POSS1 MÅLSÄTTNING
|
Föreningsliv |
sslc01_023.eaf |
SSLC |
Glosa_DH S1
|
JASÅ ÖPPNA(G) GLOSA:(?)
EN-ENDA
MEN ANNARS@b PRO1
|
Fritt - husdjur |
sslc01_045.eaf |
SSLC |
Glosa_DH S2
|
DRÖMMA VISION POSS
EN-ENDA
TRYGG^HET@b VARA PEK@z
|
Fritt - film |
sslc01_046.eaf |
SSLC |
Glosa_DH S2
|
ROLIG IHOP MEN
EN-ENDA
TRÅKIG VARA BORTA-ANNAN-PLATS
|
Idrottsaktiviteter |
sslc01_063.eaf |
SSLC |
Glosa_DH S2
|
PU@g OMÖJLIG PU@g
EN-ENDA
BÄST(B) PEK BE-OM
|
Fritt - husdjur |
sslc01_067.eaf |
SSLC |
Glosa_DH S1
|
CUP@b ETCETERA(5b) MEN
EN-ENDA
FEL TABBA-SIG(J) VAD
|
Idrottsaktiviteter |
sslc01_162.eaf |
SSLC |
Glosa_DH S2
|
MAMMA SA PRO1
EN-ENDA
YNGST(Jvs) PRO1 PEK
|
Dövas dag |
sslc01_164.eaf |
SSLC |
Glosa_DH S1
|
DÖV(L) DÄRFÖR TECKNA
EN-ENDA
PEK AV@b ALLA@z
|
Hur började du teckna |
sslc01_181.eaf |
SSLC |
Glosa_DH S2
|
OM@b zzz@z PRO1
EN-ENDA
VETA|INTE PRO1 PU@g
|
Arbetsplats |
sslc01_203.eaf |
SSLC |
Glosa_DH S2
|
HEMSK TYCKA PRO1
EN-ENDA
PEK EN PROBLEM
|
Semester Österrike |
sslc01_206.eaf |
SSLC |
Glosa_DH S2
|
KVAR FORM(L)+BESKRIVNING@p PRO1
EN-ENDA
UTANFÖR LEKSAND@en LÅNGT.MYCKET
|
Hur börja teckenspråk |
sslc01_241.eaf |
SSLC |
Glosa_DH S2
|
DÅ@b PRO1 SAMMANFATTA
EN-ENDA
SÄTT VARA tp@&
|
Idrott |
sslc01_243.eaf |
SSLC |
Glosa_DH S1
|
VÄRLD PEK JA@ub
EN-ENDA
PEK tp@& KOPPLA-IHOP
|
Idrott |
sslc01_243.eaf |
SSLC |
Glosa_DH S1
|
MER PLANERA SPARA(Jvs)
EN-ENDA
PLATS plats@hd KOMMA-HIT(5b)
|
Dövidrottsspel |
sslc01_244.eaf |
SSLC |
Glosa_DH S2
|
BRA PEK.MULTI PRO1
EN-ENDA
ROLIG VARA FJÄLL
|
Roligaste minne |
sslc01_245.eaf |
SSLC |
Glosa_DH S1
|
PEK>person NÅGON PEK>person
EN-ENDA
PEK>person ALDRIG-NÅGONSIN GLÖMMA
|
Roligaste minne |
sslc01_245.eaf |
SSLC |
Glosa_DH S1
|
GÄRNA SE OMIGEN.ITER
EN-ENDA
MINNAS(5) PRO1 ALLTID
|
Fritt om filmen |
sslc01_247.eaf |
SSLC |
Glosa_DH S1
|
TRYGG FORM(5bt)+UTSTRÄCKNING@p.MULTI>ansikte PEK
EN-ENDA
PEK.FL HA|INTE PEK
|
Skolgång |
sslc01_286.eaf |
SSLC |
Glosa_DH S1
|
TA>huvud|KASTA SÖT PEK
EN-ENDA
HA HJÄLM PEK
|
Skolgång |
sslc01_286.eaf |
SSLC |
Glosa_DH S1
|
HA|INTE ANNAN(ea) BARA(B)
EN-ENDA
VARA ISHOCKEY PERSREF3@pr
|
Skolgång |
sslc01_288.eaf |
SSLC |
Glosa_DH S1
|
PRO1 GE-UPP MEN
EN-ENDA
PLUS VAD PRO1
|
Händelse |
sslc01_306.eaf |
SSLC |
Glosa_DH S2
|
TID-FRAMÅT glosa@& EN
EN-ENDA
DUKTIG TECKNA-FLYT NÅGRA
|
Kontakt med teckenspråk |
sslc01_341.eaf |
SSLC |
Glosa_DH S2
|
TRASIG PEK FÖRUT
EN-ENDA
GLOSA:FILMKAMERA BARA(B) MINNAS@z
|
Arbete 2 |
sslc01_345.eaf |
SSLC |
Glosa_DH S1
|
HÖRANDE PRATA(5) LÅTA-VARA
EN-ENDA
MAMMA VILL PEK
|
Egen upplevelse |
sslc01_367.eaf |
SSLC |
Glosa_DH S2
|
PRECIS JA@ub PRO1
EN-ENDA
NEGATIV VARA TEXTAD(V)
|
Text-TV |
sslc01_385.eaf |
SSLC |
Glosa_DH S2
|
JA@ub JA@ub PRO1
EN-ENDA
GLÖMMA ALDRIG BIO
|
Text-TV |
sslc01_385.eaf |
SSLC |
Glosa_DH S2
|
NÅGON SITTA(Vb).MULTI PRO1
EN-ENDA
GLÖMMA ALDRIG MINNE
|
Kul minne |
sslc01_386.eaf |
SSLC |