Lägg till filter:
Kommaseparera för flera sökord
Vänta - sökning pågår..
Radnamn Annotering Filbeskrivning Filnamn Korpus
Glosa_DH S2
LIKA DUKTIG BETYDA BOLL PEK-BANSTRÄCKA PEK-BANSTRÄCKA pek-bansträcka@hd
Sportaktiviteter sslc01_005.eaf SSLC
Glosa_DH S1
GLOSA:(?) HÅLLA-UT EN-TILL BOLL VARA avgöra@& VIKTIG
Sportaktiviteter sslc01_005.eaf SSLC
Glosa_DH S1
NÄR FÖRLORA EN BOLL GLOSA:(GE-UPP) MÅSTE GREPP(G)+HANTERA@p
Sportaktiviteter sslc01_005.eaf SSLC
Glosa_DH S1
MAN(Jf) VREDESUTBROTT(L) TA BOLL PEK@z kanonskott@& ORDNING+EN
Kontakt med grannar sslc01_022.eaf SSLC
Glosa_DH S1
BOLL LEKA MISSTAG BOLL ÖVER POSS TOMT
Kontakt med grannar sslc01_022.eaf SSLC
Glosa_DH S1
VARELSE(55)+RÖRELSE@p glosa@& PERSREF2@pr BOLL LEKA MISSTAG BOLL
Kontakt med grannar sslc01_022.eaf SSLC
Glosa_DH S1
PU@g JA@ub HA BOLL SINNE@b SINNE HA@rd
Fotbollsminne sslc01_064.eaf SSLC
Glosa_DH S2
TA-SIG-SAMMAN OCKSÅ PRO1 BOLL TEKNIK HANDBOLLDRIBBLA PU@g
Fotbollsminne sslc01_064.eaf SSLC
Glosa_DH S2
glosa@& PEK>person PEK>person BOLL PEK>person DUKTIG GYMNASTIK
Fotbollsminne sslc01_064.eaf SSLC
Glosa_DH S2
BANSTRÄCKA PU@g PU@g BOLL glosa@& PEK>person PEK>person
Fotbollsminne sslc01_064.eaf SSLC
Glosa_DH S2
INNEBANDY PEK(V)>pekf-långf@z MYCKET BOLL FOTBOLL(G) INNEBANDY VOLLEYBOLL
Idrottsaktiviteter sslc01_162.eaf SSLC
Glosa_DH S1
LÅTSAS KASTA-UPP UTAN(da) BOLL KASTA-UPP MINNAS(5) PEK>person
Längtan till första klass sslc01_205.eaf SSLC
Glosa_DH S1
GÅ-IN(L) LEK^RUM LEKA BOLL BLÅSA-UPP FÖRSTORA SPELA(O)
Snögubben sslc02_048.eaf SSLC
Glosa_DH S2
GÖRA GLOSA:(SÄGA) tp@& BOLL GLOSA:(SÄGA) BOLL GREPP(55bt)+HANTERA@p
Var är du, grodan? sslc02_068.eaf SSLC
Glosa_DH S2
tp@& BOLL GLOSA:(SÄGA) BOLL GREPP(55bt)+HANTERA@p RULLA GREPP(SS)+HANTERA@p
Var är du, grodan? sslc02_068.eaf SSLC
Glosa_DH S1
MAN(Jf) FÄRDIG GREPP(H)+HANTERA+GREPP(H)@p@z BOLL boll@hd MAN(Jf) GREPP(GG)+HANTERA@p
Bildserier sslc02_070.eaf SSLC
Glosa_DH S1
ENTITET(J)+FÖRFLYTTA@p>ben GREPP(GG)+HANTERA@p SKULLE BOLL GREPP(GG)+HANTERA@p ENTITET(J)+FÖRFLYTTA@p>ben HÅLLA-BEN@ka
Bildserier sslc02_089.eaf SSLC
FEEDBACK