Lägg till filter:
Kommaseparera för flera sökord
Vänta - sökning pågår..
Radnamn Annotering Filbeskrivning Filnamn Korpus
Glosa_DH S1
LÄMNA BETYDA PEK>långf BEORDRA-GÅ-DIT PY MED GLOSA:(?)
Fritt - film sslc01_046.eaf SSLC
Glosa_DH S1
JÄVLAR PRO1 GLOSA:KRAFTANSTRÄNGA BEORDRA-GÅ-DIT TILL LEKTION SITTA(SS)-RUNT.FL
Fritt - husdjur sslc01_067.eaf SSLC
Glosa_DH S2
POLIS DÖRR ÖPPNA BEORDRA-GÅ-DIT PRO1 VARELSE(VVb)+FÖRFLYTTA@p@z GLÖMMA
Äventyr sslc01_110.eaf SSLC
Glosa_DH S2
TILLSAMMANS PÅKALLA-UPPMÄRKSAMHET@g MEDDELA BEORDRA-GÅ-DIT ÄTA(A) PLATS TÖNNEBRO@b@en
Mobiltelefon sslc01_165.eaf SSLC
Glosa_DH S2
VILL-INTE PRO1 MÅSTE BEORDRA-GÅ-DIT MÅSTE mtyp:men SOMMAR
Scout, Minne från yrkesskola sslc01_204.eaf SSLC
Glosa_NonDH S1
ALLTID GLOSA:(?)@ka LESS@b BEORDRA-GÅ-DIT beordra-gå-dit@hd PÅKALLA-UPPMÄRKSAMHET(Jvs) påkalla-uppmärksamhet@hd
Kommunikation med hörande sslc01_222.eaf SSLC
Glosa_DH S1
PEK NEJ-NEHEJ(J) PEK BEORDRA-GÅ-DIT MAMMA VETA-INTE ALDRIG-NÅGONSIN
Hur börja teckenspråk sslc01_241.eaf SSLC
Glosa_DH S1
FAMILJ PEK PEK BEORDRA-GÅ-DIT PEK-PLATS-DÄR NEJ-NEHEJ(J) VARA@z
Hur börja teckenspråk sslc01_241.eaf SSLC
Glosa_DH S2
ROLIG GLOSA:(?) PEK BEORDRA-GÅ-DIT RUM PEK-PLATS-DÄR FIXA
Arbetsplats sslc01_242.eaf SSLC
Glosa_NonDH S2
PEK>person/PEK BOJ-PUNKT(L) BOJ-PEK@z BEORDRA-GÅ-DIT PRO1 BOJ-LIST-TVÅ JA@ub
Skolgång sslc01_283.eaf SSLC
Glosa_DH S2
PI PEK BESTÄMMA BEORDRA-GÅ-DIT PRO1@z GÅ(N) I@b@z
Skolgång sslc01_283.eaf SSLC
Glosa_DH S2
UTE RAST MÅSTE BEORDRA-GÅ-DIT SEDAN(L) GÅ-IN(L) WC@b
Skolgång sslc01_283.eaf SSLC
Glosa_DH S2
BRA-PERFEKT SEDAN(L) PEK(J) BEORDRA-GÅ-DIT KÖ PEK DUSCHA
Skolgång sslc01_283.eaf SSLC
Glosa_DH S1
GÅ-UTFÖR ISHOCKEY BETYDA BEORDRA-GÅ-DIT PU@g ISHOCKEY MATCH
Skolgång sslc01_286.eaf SSLC
Glosa_DH S2
NU@b ISTÄLLET zzz@z@ka BEORDRA-GÅ-DIT TRÄNA(B) MYCKET kondition@&
Skolgång sslc01_287.eaf SSLC
Glosa_DH S2
GÅNG.PL I@b VECKA BEORDRA-GÅ-DIT EN TIMME+EN TRETTIO
Skolgång sslc01_287.eaf SSLC
Glosa_DH S2
TIMME+EN TRETTIO MINUT BEORDRA-GÅ-DIT ARMHÄVA PEK>pekf PEK>långf
Skolgång sslc01_287.eaf SSLC
Glosa_DH S2
PRO1 PF@g PLUS@z BEORDRA-GÅ-DIT KONDITION PEK>person VETA-PERF
Skolgång sslc01_287.eaf SSLC
Glosa_DH S1
PEK@z MÅSTE TELEFONERA BEORDRA-GÅ-DIT SJUKHUS FÖRST(LL) PEK
Skolgång sslc01_288.eaf SSLC
Glosa_DH S1
HUD mtyp:ja men för fan PEK BEORDRA-GÅ-DIT TELEFONERA ÄNDÅ PEK
Skolgång sslc01_288.eaf SSLC
Glosa_DH S1
TVÄTTA-HÄNDER SPRIT PEK BEORDRA-GÅ-DIT MÅSTE ANVÄNDA PEK
Skolgång sslc01_288.eaf SSLC
Glosa_DH S1
SVIN(ea)^KOPPOR@b SÄKER SVIN(ea)^KOPPOR@b BEORDRA-GÅ-DIT MÅSTE TILL SJUKHUS
Skolgång sslc01_288.eaf SSLC
Glosa_DH S1
SJÄLVKLAR BEGE-SIG-HEM mtyp:ja BEORDRA-GÅ-DIT BEGE-SIG-HEM DÄRFÖR PEK
Skolgång sslc01_288.eaf SSLC
Glosa_DH S1
PU@g GLOSA:(BEORDRA-GÅ-DIT(J)) BUSS(S) BEORDRA-GÅ-DIT BEGE-SIG-HEM TILL STOCKHOLM@en
Skolgång sslc01_288.eaf SSLC
Glosa_DH S2
zzz@z PEK@z LÅTA-VARA BEORDRA-GÅ-DIT DOMARE(7b) PEK BEORDRA-GÅ-DIT
Skolgång sslc01_288.eaf SSLC
Glosa_DH S2
BEORDRA-GÅ-DIT DOMARE(7b) PEK BEORDRA-GÅ-DIT ISHOCKEY^DOMARE(7b) PEK@z mtyp:ja
Skolgång sslc01_288.eaf SSLC
Glosa_DH S2
PEK ENTUSIASTISK SA BEORDRA-GÅ-DIT zzz@& EN SÄTT
Skolgång sslc01_288.eaf SSLC
Glosa_DH S2
SOM(S) FÖRESLÅ PEK BEORDRA-GÅ-DIT FÖRSKOLA I@b VAR^BERG@en
Kontakt med teckenspråk sslc01_321.eaf SSLC
Glosa_DH S2
FÖRÄLDRAR(L) PERF TIDIG BEORDRA-GÅ-DIT KUNNA KOMMUNICERA MED
Kommunikation med hörande sslc01_322.eaf SSLC
Glosa_DH S2
BETYDA ALLA SJU BEORDRA-GÅ-DIT MANILLA^SKOLA@en TID-FRAMÅT glosa@&
Kontakt med teckenspråk sslc01_341.eaf SSLC
Glosa_DH S1
TVÅ LÄRARE PEK-BANSTRÄCKA@z BEORDRA-GÅ-DIT ÖREBRO@en PEK DÅ@b
Arbete 2 sslc01_345.eaf SSLC
Glosa_NonDH S1
GÖR-DETSAMMA POSS TUR@b BEORDRA-GÅ-DIT I@b^DAG PRO1 NEJ-NEHEJ(J)
Bild- och mobiltelefon sslc01_366.eaf SSLC
Glosa_DH S2
GLÖMMA PRO1 PEK BEORDRA-GÅ-DIT PRO1 FÖRFLYTTA(Vb) TECKNA-SPRÅKA
Oral undervisning sslc01_402.eaf SSLC
Glosa_DH S1
PERSONAL(7b) PEK HÄMTA BEORDRA-GÅ-DIT PU@g ENTITET(JJ)+BEFINNA@p BANSTRÄCKA
Oral undervisning sslc01_402.eaf SSLC
Glosa_DH S1
PRO1 GLÖMMA DÅ@b BEORDRA-GÅ-DIT GÅ HÄMTA MEN
Oral undervisning sslc01_402.eaf SSLC
Glosa_DH S2
INTRESSERAD-AV MEN PEK BEORDRA-GÅ-DIT
Snögubben sslc02_131.eaf SSLC
FEEDBACK