Lägg till filter:
Kommaseparera för flera sökord
Skapa
PDF
Vänta - sökning pågår..
Radnamn | Annotering | Filbeskrivning | Filnamn | Korpus |
---|---|---|---|---|
Glosa_DH S2 |
PEK.FL DÅ@b BÖRJA
ANVÄNDA
PEK TOLK DÅ@b
|
När fick jag kontakt med teckenspråk? | sslc01_021.eaf | SSLC |
Glosa_DH S2 |
OFTA POSS1 FÖRÄLDRAR(L)
ANVÄNDA
PEK POSS.FL KUSIN(L)
|
När fick jag kontakt med teckenspråk? | sslc01_021.eaf | SSLC |
Glosa_DH S2 |
PRO1 VILL-INTE PEK-TVÅ
ANVÄNDA
POSS1 POSS BARN
|
När fick jag kontakt med teckenspråk? | sslc01_021.eaf | SSLC |
Glosa_DH S1 |
PRO1.FL GÅ-INTE PEK.FL
ANVÄNDA
PERSREF1@pr ENSAM(L) PRO1
|
Föreningsliv | sslc01_023.eaf | SSLC |
Glosa_DH S2 |
POSS1 FAMILJ PI
ANVÄNDA
MYCKET teckenspråk@& SVENSK
|
Döv - ändra tsp med släkt? | sslc01_042.eaf | SSLC |
Glosa_DH S1 |
SVERIGE@en PRO1 DÖV(L)
ANVÄNDA
TECKENSPRÅK ETCETERA(ea) PEK
|
Döv - ändra tsp med släkt? | sslc01_042.eaf | SSLC |
Glosa_DH S1 |
HÖRANDE VILKEN SPRÅK
ANVÄNDA
PEK UMGÅS försöka@&
|
Döv - ändra tsp med släkt? | sslc01_042.eaf | SSLC |
Glosa_DH S2 |
ANNAN(ea) I@b^DAG PRO1.FL
ANVÄNDA
MYCKET INTERNET TRO
|
Döv - förening | sslc01_043.eaf | SSLC |
Glosa_DH S1 |
BARN MEN ALLA
ANVÄNDA
TECKENSPRÅK VAD PRO1
|
När börjar du teckna? | sslc01_141.eaf | SSLC |
Glosa_DH S1 |
ÅTTA MÅNAD(L).PL BÖRJA
ANVÄNDA
TECKENSPRÅK SÄKER JA@ub
|
När börjar du teckna? | sslc01_141.eaf | SSLC |
Glosa_DH S1 |
SEDAN(L) SKOLA PRO1
ANVÄNDA
TECKENSPRÅK SEDAN(L) PRO1
|
När börjar du teckna? | sslc01_141.eaf | SSLC |
Glosa_DH S1 |
POSS1 FÖRÄLDRAR(L) PERF-NEG
ANVÄNDA
TYP@b FÖRÄLDRAR(L) BORTA-ANNAN-PLATS
|
När börjar du teckna? | sslc01_141.eaf | SSLC |
Glosa_DH S1 |
DÖV(L) FINNAS|INTE BETYDA
ANVÄNDA
INTE TECKENSPRÅK BEGE-SIG-HEM
|
När börjar du teckna? | sslc01_141.eaf | SSLC |
Glosa_DH S1 |
tp@& MED OBJPRO1
ANVÄNDA
SEDAN(L) SE PRO1
|
När börjar du teckna? | sslc01_141.eaf | SSLC |
Glosa_DH S2 |
BEREDD JA@ub PERF
ANVÄNDA
GLOSA:(SÄGA) REGNA NÅGRA
|
Bästa reseminnen 1 | sslc01_143.eaf | SSLC |
Glosa_DH S2 |
TECKEN(J) BETYDA PRO1
ANVÄNDA
PEK IBLAND(7v) PEK
|
Världskongress för döva | sslc01_163.eaf | SSLC |
Glosa_DH S2 |
SJÄLV UTFLYKT-UTFÄRD.DUR BUSS(SS)
ANVÄNDA
BARA(B) TILL TÄVLA^PLATS
|
Världskongress för döva | sslc01_163.eaf | SSLC |
Glosa_DH S2 |
HA|INTE PEK MOT
ANVÄNDA
FÄRDIG OM@b HA
|
Tv-program | sslc01_166.eaf | SSLC |
Glosa_DH S2 |
BILJETT(B) UT@b PEK>hand
ANVÄNDA
FÄRDIG FÖRSENT TYVÄRR
|
Tv-program | sslc01_166.eaf | SSLC |
Glosa_DH S2 |
PRO1 BEHÖVA(B)|INTE TELEFONERA
ANVÄNDA
TELEFON(It) NEJ-NEHEJ(L) UTANFÖR
|
Arbetsplats | sslc01_203.eaf | SSLC |
Glosa_DH S2 |
TILL EX@b FÖRUT
ANVÄNDA
KORT zzz@z PRATA(5)@rd
|
Arbetsplats | sslc01_203.eaf | SSLC |
Glosa_DH S2 |
PEK MYCKET handalfabet@&
ANVÄNDA
BOKSTAVERA@rd PRO1 VAN@b
|
Hur börja teckenspråk | sslc01_241.eaf | SSLC |
Glosa_DH S2 |
FAMILJ ENTITET(55)+BEFINNA@p.FL MYCKET
ANVÄNDA
TECKNA-FLYT DÅ@b PEK>person
|
Hur börja teckenspråk | sslc01_241.eaf | SSLC |
Glosa_DH S1 |
PEK SÄTT STAT
ANVÄNDA
MOT OBJPRO1(L).FL GLOSA:(PEK)
|
Idrott | sslc01_243.eaf | SSLC |
Glosa_DH S1 |
PEK BEORDRA-GÅ-DIT MÅSTE
ANVÄNDA
PEK LÄTT SMITTA@rd
|
Skolgång | sslc01_288.eaf | SSLC |
Glosa_DH S2 |
BETYDA PRO1 TECKENSPRÅK
ANVÄNDA
ÄNDÅ PRO1 zzz@z
|
Teckenspråk hemma och utanför | sslc01_301.eaf | SSLC |
Glosa_DH S1 |
FINNAS|INTE INGEN ANNAN(ea)
ANVÄNDA
FINNAS|INTE ANNAN(ea) PRECIS
|
Teckenspråk hemma och utanför | sslc01_301.eaf | SSLC |
Glosa_DH S2 |
FLERA DÖV(L) INUTI
ANVÄNDA
TECKENSPRÅK PEK TID-FRAMÅT
|
Kontakt med teckenspråk | sslc01_321.eaf | SSLC |
Glosa_DH S2 |
PEK TYCKA wtyp:
ANVÄNDA
KROPP^SPRÅK NEJ-NÄH(J) VARA
|
Kommunikation med hörande | sslc01_322.eaf | SSLC |
Glosa_DH S2 |
ÄNDÅ INTE PEK.FL
ANVÄNDA
GLOSA:VAD-SÄGA MYCKET PRATA(5)
|
Kommunikation med hörande | sslc01_322.eaf | SSLC |
Glosa_DH S2 |
tp@& PU@g PEK.FL
ANVÄNDA
SÅ-ATT-SÄGA TECKEN(J) MEN
|
Kommunikation med hörande | sslc01_322.eaf | SSLC |
Glosa_DH S2 |
TRÄNING SÅ-ATT-SÄGA KAN
ANVÄNDA
SKRIVA ORSAK SÅ-ATT-SÄGA
|
Kommunikation med hörande | sslc01_322.eaf | SSLC |
Glosa_DH S1 |
KOMMUNIKATION PEK KAN
ANVÄNDA
HEMMA BETYDA VAD
|
Arbetsuppgifter | sslc01_323.eaf | SSLC |
Glosa_DH S1 |
UTTRYCKA SE|VISA FÖRÄLDRAR(L)
ANVÄNDA
RÖST FORM(JJ)+BESKRIVNING@p BRA
|
Arbetsuppgifter | sslc01_323.eaf | SSLC |
Glosa_DH S1 |
PEK TIDEN-GÅR(L) TECKNA
ANVÄNDA
TECKNA VÄXA-UPP TECKNA
|
Uppväxt | sslc01_342.eaf | SSLC |
Glosa_DH S1 |
PI@z TREVLIG ETCETERA(da)
ANVÄNDA
TECKENSPRÅK JA@b TA-UPP@z
|
Arbete 2 | sslc01_345.eaf | SSLC |
Glosa_DH S1 |
TECKNA-SPRÅKA PU@g SKÖN
ANVÄNDA
SPRÅK KANSKE zzz@&
|
Umgås med grannar och släkt | sslc01_403.eaf | SSLC |
Glosa_DH S2 |
FIXA HUS GLOSA:(ÅT-SIDAN)
ANVÄNDA
TILL DASS PEK
|
Bildserier | sslc02_049.eaf | SSLC |